ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK
A kosárba helyezhető termékek raktárkészleten vannak, így házhozszállításuk folyamatos. A termékeket a megrendelések napján átadjuk és partnereink (GLS, MPL, DPD, DACHSER) az egyszemélyes járműveket a feladás másnapján kiszállítják. A kétszemélyes vagy hatalmas méretű elektromos gyermek járművek kiszállítása további 1-2 napot vesz igénybe.
INFORMÁCIÓK A HÁZHOZSZÁLLÍTÁSRÓL:
AJÁNDÉK! Most minden elektromos gyermek jármű mellé ingyenesen készítjük el a rendszámtáblát egyedi felirattal. Megrendeléskor kérjük, hogy a megjegyzés rovatba tüntessék fel a kívánt feliratot és mi elkészítjük a rendszámtáblát, melyet utólag - tehát nem az autóval egyidőben - postai úton küldünk meg a legyártása után.
A webáruházban megjelenített termékek elsősorban házhoz szállítással rendelhetőek meg. Az áruházunkban nem szükséges a vásárláshoz regisztrálni illetve az áruházba bejelentkezni. Megrendeléshez elég megadni a teljesítéshez legszükségesebb adatokat. A csomagokat futárszolgálat szállítja házhoz. A termékeket minden esetben gyári, kartondobozos, erős csomagolásukban szállítjuk. A kiszállítást a csomag tartalmának átellenőrzése előzi meg. A termékek nagy méretű dobozban érkeznek és szállítási költségük változó. A termékleírás tartalmazza a pontos szállítási díjakat.
Több már bevált futárszolgálattal dolgozunk, hogy a megrendelt termék - a csomagolás méretétől függetlenül - minél hamarabb és pontosan érkezzen önhöz.
Megrendelés után emailben megerősítjük a megrendelést és rögtön átadjuk a futárszolgálatnak a terméket. A futárszolgálat minden esetben emailben is értesítést küld az érkezéséről és szinte minden esetben telefonálnak a kiszállítás előtti órákban így ön könnyen tudja tervezni az átvételt a nagyobb méretű és súlyosabb csomagok esetében is.
MEGRENDELÉS VISSZAIGAZOLÁSA
A megrendeléseket a beérkezéstől számított 2-24 órán belül feldolgozzuk, a megrendelés elküldéséről automatikusan kap egy rendszerüzenetet, hogy rendelése elküldésre került. Kérjük, ellenőrizze a megrendelését, valamint ha regisztrált az áruházban a megadott adatok helyességét! Tévesen megadott adatait, a termék színét vagy egyéb adatokat e-mailben vagy telefonon lehetősége van módosítani, a csomag átadásának időpontjáig.
A megrendelés során megadott e-mail címére küldött visszaigazoló e-mailt tartalma:
- a megrendelt termék(ek)ről
- a szállítási költségről
- a fizetendő végösszegről
- az átvétel módjáról.
Kérjük, telefonszámát adja meg a rendelés feldolgozása és a szállítás során felmerülő kérdések gyorsabb megoldása érdekében.
A megrendelt termékről, kiszállítás idejéről, menetéről és a szállítás várható időpontjáról a termékoldalon is tájékoztatjuk.
HÁZHOZSZÁLLÍTÁS
A Vevő köteles az általa elküldött megrendelőlapon megjelölt és a Szállító által a megadott címre kiszállított termékeket átvenni. Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén az újra küldést kizárólag a csomag ellenértékének, a visszaszállítási és az újbóli kiszállítási díj előre utalása után áll módunkban ismételten elindítani. Amennyiben a csomag átvétele a megrendelő részéről bármilyen okból meghiúsul, abban az esetben a szállítási, ill. visszaszállítási díj kiszámlázásra kerülnek a Megrendelő számlázási címére.
SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGEK
A jelenleg áruházunkban kapható termékek szállítási költsége változó. A pontos szállítási költségről a termék leírásában tájékozódhat,
A szállítási költség 1 db termékre vonatkozik. Csomagolási költséget nem számítunk fel.
Kérjük, vegye figyelembe, ha a megrendelt termék súly- és térfogatméretéből adódóan kettő termék együttes rendelése esetén nem férnek el egy csomagban, a terméket külön csomagolásában szállítjuk, így a szállítási költséget is kétszer számítjuk fel!
Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és a csomagoláson, ill. a terméken esetlegesen észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét. A szállítás során keletkezett kárral kapcsolatos reklamációját legkésőbb a kézhezvételtől számított 3 munkanapon belül e-mail címünkre írásban jelezze felénk. Utólagos - jegyzőkönyv nélküli - reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Fenntartjuk a jogot a megrendelések visszautasítására részben vagy teljes egészében. Részben történő teljesítésre kizárólag a Megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor. Az esetleges szállítási késedelem vagy a megrendelés teljesítésének meghiúsulása esetén a webáruház üzemeltetőjét kártérítési kötelezettség nem terheli.
Terméket külföldre nem áll módunkban szállítani, csak kizárólagos megegyezés alapján. Érdeklődjön telefonban erről.
FIZETÉSI MÓDOK
Házhozszállítás esetén:
- online bankkártyás (OTP SimplePay)
- utánvételes készpénzes
- utánvételes bankkártyás
- előre utalással történő
ONLINE BANKKÁRTYÁS FIZETÉS Önnek lehetősége van az áruházban megrendelést követően azonnal és biztonságosan kifizetni a terméket bankkártyával az OTP SimplePay rendszerén keresztül. A fizetést követően értesítést is kap emailben a fizetés megtörténtéről. Oline bankkártyás fizetéskor a készleten lévő terméket azonnal tudjuk indítani. Így ez az egyik leggyorsabb útja a megrendelt termék átvételének.
UTÁNVÉTES FIZETÉS: bankkártyával vagy készpénzzel fizetheti ki a vételárat a csomag átvételekor a futárszolgálat munkatársának. Utánvételes fizetéskor a készleten lévő terméket azonnal tudjuk indítani. Így ez a másik leggyorsabb útja a megrendelt termék átvételének.
ELŐRE UTALÁS: a kiegyenlítés történhet bankszámlára átutalással vagy közvetlen befizetéssel a számlaszámra. Előre utalás esetén a megjegyzés rovatban feltétlen tüntesse fel a megrendelése azonosítóját. A csomag az összeg beérkezését követően kerül kiszállításra. Az utalás feldolgozása miatt a szállítási idő meghosszabbodhat 1-2 nappal.
A vásárolt termékről kiállított számlát ami egyben a jótállási jegy is emailben küldjük. A kezelési útmutatót, használati leírást pedig a termékkel együtt.
A postaköltség és a termékek ára 27%-os ÁFA-t tartalmaz.
Ha további felvilágosításra van szüksége kérjük hívja a 06 70 411 66 99 telefonszámot.